Proje Hakkında: Bu proje kapsamında 5,6,7,8. sınıf seviyelerindeki öğrenciler masal,fıkra, deyim ve atasözü ile ilgili akrostiş,resim, Web 2.0 araçlarını kullanarak oyun hazırlama ve 3 boyutlu tasvir (canlandırma) çalışması yapacaktır.
Öğrencinin soyut olan bir düşünceyi somutlaştırması, hayal gücünü ve yaratıcı düşünme becerisini aktif bir şekilde kullanması amaçlanmaktadır. Öğrenci yaratıcı düşünmeye yönlendirilirken zihnini aktif bir şekilde kullanması sağlanmış olacak. Zihninde tasarladıklarını önce şiir olarak yazacak sonra resim yapacak daha sonra 3 boyutlu bir şekilde tasvir edecek. Böylece tasarlarken el becerisi ve küçük motor kaslarının gelişimi de sağlanacak
Proje Amaç/Hedefler:
-Farklı öğrenme metotları kullanarak dersleri eğlenceli ve kalıcı öğrenmeye dönüştürmek.
-Teknolojinin aktif kullanımıyla kalıcı öğrenmeyi sağlamak
-Öğretmen ve öğrencilere web2 araçlarını tanıtmak, kullandırmak
-Soyut ve somut düşünme becerisini geliştirmek
-Küçük motor kaslarının gelişimini desteklemek
-Masal, deyim ve atasözlerine dikkat çekmek
-Okuma becerisini ve alışkanlığını kazandırmak
-Sözel, görsel zeka alanını geliştirmek
-Yaratıcı düşünme becerisini geliştirmek
-Teknolojinin doğru ve faydalı bir şekilde kullanılmasına yönelik çalışmalar yapmak.
Beklenen Sonuçlar:
Öğrencilerin okuma alışkanlığı kazanması
Okuduğunu anlama, kendini sözel olarak ifade etme becerisinin kazandırılması
El becerisi ve küçük motor kaslarının gelişiminin desteklenmesi
Soyut, somut, yaratıcı düşünme becerilerinin gelişmesi
Sözel, görsel,sosyal zeka alanlarının gelişimi
Çıkan ürünlerin sergilenmesi
Yapılan çalışmaların, ürünlerin ve etkinliklerin Twinspace'de herkese açık olarak paylaşılması